W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy. Obowiązki: Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy, Bieżący monitoring realizacji dostaw, Raportowanie jakościowych parametrów współpracy, Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta. Wymagania : Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane, Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem, Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw - mile widziana, Wysoka kultura osobista, Asertywność, sumienność i dokładność, Bardzo dobra organizacja pracy, Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu, Znajomość Pakietu MS Office – w szczególności Excel, Podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i inne); Samodzielną pracę w rozwijającej się organizacji; Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Obsługi Klienta |
Sprzedawca: | Rohlig Suus Logistics S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |